Niinhän ne sanovat, että tyhmyydestä sakotetaan. Niin myös kutomisasioissa. Minä posmotin vaan menemään, kudoin ja kudoin ja kudoin. Koska olen suhteellisen hidas kutoja, minulla meni sukan saattamiseen melkein nilkkaan asti aika monta iltaa. Sitten ajattelin, että joo, pitäiskö kokeilla. Pyöröillä ei kuitenkaan sukkaa voi kokoajan vetää jalkaan kokeillakseen, vaan osa silmukoista pitää pujottaa toiselle pyörölle tai sukkapuikoille. Mjaa. No, sehän oli sitten liian tiukka!!!!! OMG! Mitäs nyt? Purkuun? Yritin miettiä tunnenko ketään sellaista jolla olisi pienet pohkeet ja joka osaisi arvostaa tarpeeksi lahjaani. Tulin siihen tulokseen, että en tunne. Ja liian kireänä tuo mallineule menettää kaiken hohtonsa. Joten purkuun. Nämä sukat on nyt sitten (ainakin vähäksi aikaa nähty), en aloita uudelleen.

641502.jpg

Malli: Nancy Bushin Schottische Kilt Hose Folk Socks-kirjasta

Puikko: 2,5mm 30cm pyörö Piikkarin innoittamana

Lanka: Lorna's Laces Shepherd Sock (ihana ihana ihana!)

Huomiot: Ei mulla nyt NIIIIIN iso pohje ole, mutta ilmeisesti Nancylla on megaohut pohje. Tai sitten mulla on kauheen kiree käsiala. Seliseliseli...

Eilen oltiin Stadikalla. Mahtavaa oli. Kuopuksen synttäreitä samalla juhlittiin ja molemmat lapset tykkäs ihan hulluna. Jopa pidättyväinen esikoinen huusi kannatuslauluja! Ja mikä parasta, Suomi voitti. Huuhkaja oli mun suosikki. Suosikiksi pääsi myös kuuma ilma! Ihanaa kun oltiin t-paidalla loppuun saakka ja hiki lensi.

641505.jpg

Nyt kudontatuoliin. Minulla on 2 vapaapäivää ja viikonloppukin tulossa! Ou jeah.