Kohta se tuloo! Winter IK nimittäin! Edellisten lehtien ihanat mallitkin on vielä tekemättä! Mä en ala.

Tässä suosikkeja:

Eunnyn taattua tyyliä

Kaunis toppi, vaikka duuniin kauluspaidan kanssa

Isoilla puikoilla tulisi varmaan nopeasti tällainen kaunis peruspitopaita. Ihana!

Että joo, jos ehtis niin tekis. Ihan varmasti.

Neulerintamalla tapahtuu seuraavaa: Olen vihdoinkin ottanut itseäni niskasta kiinni ja puristan pehvalihaksilla äidin Saritan valmiiksi. Aloitin sitä uudestaan lauantaina ja nyt on jo yksi hiha kainalossa asti. Olin vannonut kautta kiven ja kannon, etten tee enkä varsinkaan aloita mitään muuta ennenkuin Sarita on valmis, mutta niin vaan puikoille hyppäsi jo viime viikolla Zetor (tämä siis onneksi ennen tuota vakaata päätöstä) äidille joululahjaksi Merinosilkistä ja sitten sunnuntai-iltana mies totesi viimetalviset Gentleman Shooting stockingit jaloissaan, että uudet ohkaiset villasukat ois poikaa, haluais kuulemma pitää duunissakin villasukkia. Noh. En voinut vastustaa kutsua, joten kävin maanantaina lounastunnilla Menitassa ostamassa eri harmaan sävyjä Fortissimasta ja Regia Silkistä (tämä lanka minulle!) ja nyt on puikoilla Gentleman's Fancy Sockitkin. Hyi minua!!!