Näin taisin sanoa itselleni kun kuolasin lankoja jenkkiläisessä sukkalankanettikaupassa. Ja eihän siitä ole kuin muutama päivä! Ja eilen langat jo saapuivat. Hyvää palvelua. Tulleista en kehtaa edes mainita, etten käräytä ketään ;-) Ihan henki salpautui, kun avasin paketin!

2314304447_715cf74f90.jpg

Viininpunainen ihanuus on BoPeep-lankaa, aika paksua, mutta olenkin paksujen villasukkien tarpeessa ja haluan jotain muuta kuin 7veikkosta. Ush! Mutta tuossa oikealla sitten!!! Lankaa, jossa on oikeaa hopeata seassa! BLING!!!!! Mii laik! Ja vielä Marsvininvihreänä. Lanka on siis Lotusyarnsin Auraa.

2315116324_a500bec4dc.jpg

Tämä on Auracanian Ranco-sukkalankaa, josta minulla on jo yhdet sukat ja ne ovat pysyneet kuin uusina vaikka käyttöä on ollut paljon. Ja uskokaa pois, minulla menee sukka kuin sukka päkiän kohdalta ennenpitkää puhki. Äitini sanoi aikoinaan, että minulla on jotkut hampaat siellä päkiän kohdalla. Niinkuin kai onkin. Aika monet ihanat itsekudotut ja mummonkutomat ja anopinkutomat ihanuudet ovat tuhoutuneet. Ja parsinko? No en ainakaan ole vielä parsinut! Pitäisi kai. Niin, tämä väri on ihana, tumman turkoosi.

2314304729_e9b2bf3d6a.jpg

Hmm...Auracanian Rancoa tällaisessakin värissä. Tilasinko muka tällaistakin? Vai onko tämä kanssatilaajan? Kuka tunnustaa? Viimeksi kun tilasin kanssatilaajan kanssa lankaa, tuli 5 kerää ihanaa Cascade 220-lankaa maailman ihanimmassa oliivinsävyssä ja väitin kivenkovaan, että ne on minun, ne on minun! Mutta ei, ne olivatkin kanssatilaajan. Ei, kyllä minä luulen, että nämäkin ovat minun. Kanssatilaaja tilasi 4 kerää mustaa Shibuita, joka on mahtavaa lankaa! Kuola valuu vaan.

2315116714_a35351395a.jpg

Tilasin myös silmukkamerkkejä lisää itselleni. Kauniita kuin mitkäkin! Alla esiintyy ensimmäistä kertaa tässä blogissa Sunrise Circle Jacket, jota olen nyt kai viikon tai pari vääntänyt. Ihana lanka, Rowanspun Aran ja uudet Addin bambupyöröt ja aivan mahtava ohje! Siis mahtava! Hiha ja etukappale tehdään samaan aikaan, jolloin etupuolelle ei tule olkasaumaa ollenkaan. Ihanaa, sanoi maailman huonoin ompelija.

Ja ette usko, anoppini, entinen käsityöopettaja, sai kurottua langalla ja neulalla Saritasta kelpoisan pidettäväksi! Vaikka se oli hehtokokoinen ja ruma löntsä! Voi sitä ammattitaitoa!