Hei ystäväiset!

Olin maanantaista perjantaihin Jenkeissä työmatkalla. Zetor-huivi oli kyllä pakattu matkalaukkuun, mutta kun lennoilla ei voi kutoa eikä perillä ehtinyt, niin eihän se yhtään edennyt :-(

Tänä aamuna tarmokkaana tartuin puikkoihin ja aloitin mallia siitä kohtaa, mihin olin merkannut jääneeni. Kudoin silmukkamerkkiin asti ja kas, silmukat eivät täsmänneetkään! Aargh! Purin alkuun ja yritin uudestaan. Ei täsmää! Aargh!

Mikä siinä on, kun jättää neuleen hetkeksikin käsistään, silmukat eivät enää täsmää? Sama juttu oli Swallowtailin kanssa. Kutoisin tämän Zetorin nyt niin mielelläni loppuun, mallin olen jo sisäistänyt, eikä ole enää paljoa jäljellä, mutta kun vastustaa niin sitten näköjään vastustaa ihan urakalla. Otin sitten vaatekaappini uumenista Dawnin takaisin käsittelyyn, hihat ovat nyt hieman yli puolen välin ja kudon niitä samanaikaisesti.

Jenkeissä oli ihanaa! Ihanaa ja jännää. Olen opiskellut siellä yliopistossa 4,5 vuotta, joten ei ollut mitään uutta, pikemminkin tuntui kuin olisi kotiin tullut. Tuoksut, ihmiset, kyltit, kaupat, kaikki muistuttivat minua siitä ajasta kun olin nuori ja asuin siellä. Louisvillessä Kentuckyssä oli jo kevät aluillaan, pakkasta oli aamuisin, mutta päivällä lämpötila kohosi jopa 50 F-asteeseen ja aurinko paistoi ihanasti.

Päivät olivat rankkoja, teimme töitä tiukasti aamusta klo viiteen, ja illat käytimme shoppailuun. Kävin suosikkikaupoissani, Abercrombie & Fitchissä, Victoria's Secretissä, lapsille shoppailin Gapissa ja lentokentältä kahmin M&M'sejä ja Reese's peanutbutter cupeja.

Tämä on nyt tällainen kuvaton postaus kun ei ole mitään näyttääkään, olen tylsää seuraa tällä hetkellä ;D Edelleenkään en saa kuvia koneelleni ellen pyydä Miestä ottamaan kannettavaansa töistä kotiin. Omassa kannettavassani ei ole sellaista kolosta, mihin saisi muistikortin törkättyä.

Ainiin, jotain hyötyä pitkistä lennoista ja niiden välisistä odotuksistakin oli. Sain koneessa katsottua uusimman Bondin uudestaan ja se oli edelleen hyvä ja Marie Antoinettenkin, jossa oli mahtavia pukuja ja kenkiä, suosittelen kaikille pukuloistosta pitäville! DVD:ltä katsoin The Devil wears Pradan ja Paon kakkostuotantokauden. Scofield on siinä(kin) ihana ja makoisa. Suosittelen myös sitä. Minusta oli parempi ja jännempi kuin eka kausi. Nyt odottelen kolmatta kautta.